Po rajdzie Same góry nie wystarczą, Rozdróżka

W dniach 13-15 czerwca 2008r. grupa rowerzystów z Trzcianki i nie tylko pojechała na rajd "Same góry nie wystarczą, Rozdróżka". W tym roku rajd "Rozdróżka" został połączony z VIII Rajdem Turystycznym "Same góry nie wystarczą" łącząc ze sobą miłośników turystyki zarówno kajakowej, rowerowej jak i pieszej.

W piątek 13 czerwca 2008r. spotkaliśmy się o godz. 18 na parkingu "Pod Platanem" i wspólnie wyruszyliśmy do Czarnkowa. Miejscem noclegu był Czarnkowski Dom Kultury. Wieczorem odbyło się oficjalne otwarcie rajdu. Uczestników powitał prezes Czarnkowskiej Sekcji Turystyki Rowerowej Paweł Zajda. Następnie z panią przewodnik udaliśmy się zwiedzać czarnkowski kościół jeden z cenniejszych zabytków Czarnkowa. Po powrocie poszliśmy do kina Światowid na nocny, bezpłatny seans filmowy "Wielką małą miłość".

W kolejnym dniu rajdu wspólnie wyruszyliśmy do Walkowic, gdzie część osób przesiadła się na kajaki. Pozostała część rowerzystów na rowerkach zwiedzała okolice Ziemi Nadnoteckiej.

Na zakończenie rajdu rowerowego jak i spływu kajakowego odbyło się ognisko przy Noteci. Po ognisku i już tylko na rowerkach pojechaliśmy do Czarnkowa,gdzie czekał na nas podróżnik Sławomir Łapawa zdobywca Kilimandżaro. Podzielił się z nami swoimi wrażeniami i zdjęciami ze swojej wyprawy. Atrakcjom nie było końca. Uczestnicy rajdu losowali także nagrody z "worka nieszczęścia". Wylosowanie nagród z owego worka wywoływało uśmiech na twarzy jak i gorący aplauz ze strony uczestników rajdu.

W niedzielę 15 czerwca 2008r. grupy rowerowe jadące z Trzcianki jak i z Czarnkowa spotkały się w Runowie, gdzie już wszyscy razem wyruszyliśmy w stronę Trzcianki na metę rajdu czyli Park I Maja.Zostaliśmy poczęstowani pyszną pomidorówką. Każdy uczestnik rajdu otrzymał upominek. Główne nagrody zostały wręczone przez burmistrza Trzcianki Marka Kupsia i Tadeusza Mańczaka. Po wspólnym zdjęciu i oficjalnym pożegnaniu przez organizatorów rajdu "Same góry nie wystarczą, Rozdróżka" pojechaliśmy do domów.
Pozostały nam niezapomniane wspomnienia i chwile spędzone w miłym towarzystwie.

Fotoreportaż

Uczestnicy rajdu/spaceru nie są objęci ubezpieczeniem i startują na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie biorą udział pod opieką dorosłego opiekuna.